Jezik:

Dentalna estetika

Ljepota zdravog osmijeha: izbjeljivanje i čišćenje zuba

Klinika Dentalsan u svojoj stomatološkoj ordinaciji pruža niz usluga dentalne estetike, među kojima je i izbjeljivanje i  čišćenje zuba, ne samo radi zdravlja, već i ljepote zuba. Zdrav osmijeh je lijep osmijeh za vidjeti i ponosno ga pokazivati.
Izbjeljivanje i čišćenje zuba, kao druge usluge dentalne estetike, čija je funkcija vratiti ljepotu zuba. U drugim slučajevima, može se raditi o zahvatima koji su potrebni za završetak dentalnog liječenja ( i plombe imaju estetsku ulogu, kao i primjena keramičkih ljuskica…)

Klinika Dentalsan pruža sljedeće usluge dentalne estetike:
  • Izbijeljivanje zuba
  • S vremenom i radi čimbenika kao što su kava, vino, dim, zubi mogu izgubiti njihovu prirodnu bijelinu. Izbijeljivanje zuba je postupak koji odstranjuje mrlje koje mijenjaju izvornu boju zuba.
    U klinici Dentalsan možete izbijeliti zube modernim laserskim sustavom koji čini zahvat potpuno sigurnim i ne stvara rizik oštećenja tvrdog zubnog tkiva.

• Postavljanje zubnog nakita
  • Za uljepšavanje osmijeha i personaliziranog dodira, može se postaviti zubni nakit, koji može biti od dragog kamenja, cirkona i imati različite oblike i boje. Zubni nakit se postavlja na zube bez potrebe poliranja, na bezbolan način i bez rizika oštećivanja cakline, čak i kad se otklanja.

• Poliranje

• Poliranje zuba radi se mehaničkim poliranjem zahvaljujući upotrebom četkica s rotirajućom glavom i zubne paste s fluorom.

• Pjeskarenje

• Gdje redovna higijena usne šupljine nije dovoljna ili gdje poliranje nije dovoljno, pjeskarenje omogućuje skidanje kamenca koji se nataložio u dubini korištenjem čestica natrijevog bikarbonata.
  • Uklanjanje zubnog kamenca
  • Uklanjanje kamenca pripada stomatološkoj grani konzervativne stomatologije i doprinosi sjajnijem osmijehu.

• Keramičke ljuskice
  • Keramičke ljuskice čine sastavni dio protetike, ali imaju i estetsku svrhu liječenja izgleda zuba koji imaju mala oštećenja ili kod manjih zubnih bolesti.

• Plombe
  • Plombe pripadaju stomatološkoj grani konzervativne stomatologije, ali imaju i estetsku funkciju skrivanja eventualnih zubnih nedostataka, a koji su nastali nakon bolesti.