Jezik:

Konzervativna stomatologija

Osmijeh : dragocjena ljepota koju treba održavati i s prolaskom vremena

Zdravi osmijeh je dragocjen dar koji se mora održavati, pomoću pravilne prevencije i s periodičnim zahvatima konzervativne stomatologije. Konzervativna stomatologija, kako sam naziv kaže, bavi se očuvanjem zubnog zdravlja.

Klinika Dentalsan u svojoj stomatološkoj ordinaciji nudi sljedeće usluge konzervativne stomatologije:

• Liječenje karijesa
  • Karijes je najrasprostranjenija zubna bolest, uzrokovanja razvijanjem u usnoj šupljini bakterija. Koje su unesene ponajviše hranom bogatom ugljikohidratima ili šećerima. Klinika Dentalsan nudi svojim pacijentima uslugu potpunog i tehnološko naprednog liječenja karijesa.
  • Plombe

• Nakon bolesti, kao što je karijes ili prirodnim trošenjem zuba, plombe su funkcionalne u saniranju štete nanesene zubnoj calini. Moderne su plombe izrađene od keramike, materijala koji je najbolji kako za dentalnu estetiku, kako za dugotrajnost. Klinika Dentalsan u vlastitoj ordinaciji izrađuje plombe slijedeći posljednje tehničke napretke u stomatološkom sektoru.

• Zamjenske metode inlay i onlay (zubni inlay)
  • U žargonu bi se moglo reći da su zamjenske metode inlay i onlay plombe izrađene u laboratoriju, s prethodnim uzimanjem otiska zuba. U odnosu na tradicionalnu plombu, radi se o dugotrajnijim rješenjima. Malo opširnije, inlay je zamjena za gornji dio krunice, a onlay se postavlja na gornji ili srednji dio površine zuba.

• Otklanjanje kamenca
  • Uobičajeno otklanjanje kamenca, osim što se savjetuje na razini zubne estetike sprječava nastanak karijesa i druge parodontne komplikacije.